Una lettera publica

Cari clienti,

Benvenuti à u situ multilingue di u catalogu BNP OZONE TECHNOLOGY CO., LTD (in seguitu chjamatu BNP ozone).In maghju 2019, BNP ozone hà decisu di apre un situ web multi-language, intendendu à andà più in u mondu.Avemu appena celebratu u nostru 20 anniversariu l'annu passatu è vulemu sparte a storia di a nostra cumpagnia à tutti i nostri cari partenarii.
Accuminciatu cù un principiu umile, cù a grande passione in u putere di l'ozonu, i nostri fundatori, chì anu fattu ricerche di generazione di l'ozonu per parechji anni, chì sparte u sognu di cambià a nostra vita futura da u putere di l'ozonu, creanu sta cumpagnia.

In u principiu, l'applicazione di l'ozone ùn era micca ricunnisciuta in Cina postu chì ci era una mancanza di educazione in l'industria.
Tuttavia, a nostra ricerca ùn hà mai firmatu.Invece, facemu ogni sforzu per educà i nostri clienti, furnisce suluzioni di utilizà l'ozonu per i so prughjetti.
Anni di travagliu duru hà pagatu, l'applicazione di l'ozone hè stata accettata, è i nostri generatori di ozone sò ancu ricunnisciuti cum'è i prudutti più affidabili cù u più altu rendiment in Cina.Dapoi parechji anni, avemu furnitu generatori di ozone per parechji clienti famosi, per esempiu, Coca-Cola, Ting Hisin International, Danone, Desjoyaux, chì serve u 60% di l'applicazione cummerciale di l'ozonu in u mercatu domesticu.
Per fà i prudutti di l'ozone BNP più è più accessibile in u mondu, avemu principiatu a divisione internaziunale BNP in 2014, cumprese marketing, vendite è serviziu à i clienti. Quist'annu lancemu u situ web multilingua per fà a nostra marca BNP è u produttu cunnisciutu da più persone. .
In u futuru, continueremu à piglià a missione di mantene in ritmu cù l'ultime tecnulugia internaziunale, facendu ricerche in l'esplorazione di l'applicazione di l'ozone è aumentendu a gamma di prudutti BNP per applicazioni più estese.
Ci sforzemu di esse una marca internaziunale di punta in l'industria di l'ozonu.

Cordiali saluti,
Will Tsang


Tempu di post: 11-ghjugnu-2019