Funzioni principali di l'ozonu

L'ozone hà assai funzioni, è sò principalmente i seguenti:

Disinfezzione: Elimina virus è bacteria in l'aria è l'acqua rapidamente è cumpletamente.Sicondu u rapportu di prova, più di u 99% di i batteri è i virus in l'acqua seranu eliminati in deci à vinti minuti quandu ci hè una concentrazione di ozone residuale di 0,05 ppm.Dunque, l'ozonu pò esse usatu in l'acqua di u rubinettu, l'acqua residuale, l'acqua di a piscina, è a disinfezione di l'acqua potabile;disinfettazione di i magazzini alimentari;Hospital, scola, kindergarten, uffiziu, fabbrica di trasfurmazioni alimentarii, purificazione di l'aria di fabbrica farmaceutica;disinfezione di a superficia, disinfezione di l'ospedale è di l'acqua domestica.

Disintossicazione: cù u sviluppu di l'industria è u cummerciu, ci hè assai di sustanzi dannusu intornu à noi, per esempiu: carbu nantu à monossidu (CO), pesticidi, metalli pisanti, fertilizzanti chimichi, organismu è odore.Seranu scomposti in sustanza innocu dopu trattatu da l'ozonu.

Conservazione di l'alimentariu: in u Giappone, l'America è i paesi europei, l'applicazione di l'usu di l'ozonu per u almacenamentu di l'alimentu per prevene l'alimentariu da a putrefazione è allargà u periodu di almacenamento, hè stata abbastanza cumuna.

Eliminazione di u culore: l'ozonu hè un forte agente d'ossidazione, cusì pò esse usatu per a rimozione di u tessili, l'alimentariu è l'acqua residuale.

Eliminazione di l'odore: l'ozonu hè un agentu d'ossidazione forte, è pò eliminà rapidamente l'odore da l'aria o l'acqua completamente.Cusì pò esse usatu in i rifiuti, l'acqua di lignu, u trattamentu di l'odore agriculu, etc.

20200429142250


Tempu di post: 11-May-2021