Applicazione di l'ozonu è a funzione

L'ozonu, cum'è un forte agentu d'ossidazione, disinfettante, agente di raffinazione è agenti cataliticu, hè statu largamente utilizatu in l'industrii di petroleum, chimichi tessili, alimentariu, farmaceutica, prufume, prutezzione di l'ambiente.
L'ozonu hè statu utilizatu prima in u trattamentu di l'acqua in u 1905, risolve u prublema di qualità di l'acqua potabile.Attualmente, in u Giappone, l'America è a maiò parte di i paesi europei, a tecnulugia di l'ozonu hè stata largamente usata in i dispositi medichi è a disinfezione di a tavola.
Cum'è un forte agenti d'ossidazione, l'ozonu hè sempre più appiicatu in tessili, stampa, tintura, fabricazione di carta, rimozione d'odore, decolorazione, trattamentu di l'invecchiamentu è bioingegneria.
A caratteristica principale di l'ozone hè u so statutu di gasu (cumpostu di trè atomi d'ossigenu) è una forte oxidabilità.L'ossidabilità hè ligeramente più bassa di u fluoru, ma assai più altu di u cloru, avè una alta efficienza d'ossidazione è senza produttu dannosu.Dunque, hà una larga applicazione in diverse industrie.
OZ

Tempu di Postu: May-07-2021